Kiharoiden maailmanseminaari 2014

Viides kiharoiden maailmanseminaari järjestetään toistamiseen Suomessa, itse asiassa samassa paikassa kuin ensimmäinen vuonna 1998. Paikka on Tuorlan majatalo, jossa on pidetty myös useampi kiharaleiri. Tuorlan ympäristö luo ihanteelliset puitteet suurelle koiratapahtumalle.

Seminaariin odotetaan lähes 200 ulkomaalaista vierasta. Seminaari voidaan komealta kalskahtavasta nimestään huolimatta ajatella maailmanlaajuiseksi kiharaleiriksi. Kaikki osallistujat ovat ihan samanlaisia rodun ystäviä kuin me suomalaisetkin, jotka kokoonnumme vuosittain kiharaleirillemme. Älä siis anna kansainvälisen ilmapiirin pelottaa! Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä ja tavata kiharakarvaisia noutajia omistajineen aivan kotinurkilla.

Seminaarin kotisivuilla on kattavasti tietoa eri tapahtumista englanniksi, ja tästä osiosta löydät tiivistelmän suomeksi. Lämpimästi tervetuloa viidenteen kiharoiden maailmanseminaariin!

Tässä osiossa on tiivistelmä seminaarin annista suomeksi. Kattavammat kuvaukset eri tapahtumista löytyvät englanninkielisestä osiosta. Jos tarvitset lisätietoja suomeksi, lähetä sähköpostia osoitteella info(at)cws2014.fi.